Beastmen egységek bemutatása

Beastmen egységek bemutatása: I. Vezérek és Hősök



Sziasztok! Ebben a cikk sorozatban bemutatom nektek a Beastmen egységeket és hogy én miket szeretek használni, illetve pár meta buildet. Első cikkben a Vezéreket és Hősöket elemzem ki. Jó szórakozást!

Fontos megjegyezni hogy a beastmen egységek nagy részének van egy primal fury nevű képességük amire nem szeretnék mindig külön kitérni, ezért most megemlítem. Amíg egységeink morálja 50% felett van addig plusz támadást, roham bónuszt, sebességet kapnak és immunitást kapnak pszichológiára. Ez a kis passzív teszi egyedivé a kis kecskécskéket és csinál belőlük vadállatot. Nagyban hozzájárul, hogy ők a kedvenc frakcióm 

Legendás Vezérek:

  Khazrak the One-Eye: A beastmenek legjobb közelharci vezetője. Viszonylag sok páncéllal rendelkezik, ezért nyugodtan jó lehet gyengébb egységeket szétzúzni vagy feltartani és 15% lövedék ellenállás csak még szívósabbá teszi. A statjai jók ,viszonylag nagy védekezéssel és támadással rendelkezik a fegyvere, jól odacsap és a rohamjába se állnék bele. Felruházható Razorgor Chariottal, amivel bár statjai csökkenek nagyobb mozgási sebességet és roham bónuszt kap. Én szinte mindig ezt választom neki, az íjászokat és varázslókat szépen meg lehet vele csípni és a játék vége felé a "Hammer and Anvil" taktikát kiválóan lehet vele végrehajtani. Felruházható még egy legendás páncéllal, mellyel a körülötte lévő egységek páncélját és védelmét mínuszolja le. Illetve megkaphatja még ostorát, amit ha aktiválunk bónusz támadást és védekezést adunk Khazraknak és mérgezővé tesszük a csapásait, ami csúnya mínusz statokat ad az eltalált illetőknek.

Malagor the Dark Omen: A vadak félt mágus generálisa. Puszta jelenléte -4 morált ad az 55 méteren belül álló ellenfeleknek. Nem egy közelharcra teremtett vezér de ha kell megállja a helyét a harcban is, tehát legjobb hely neki a fő csatasor mögött van ahonnan nyugodtan varázsolhat és nem kell félnie hogy szétlövik mert alapból 15% ellenállása van lövedékekkel szemben. Ezen felül ő egy varázshasználó ami elérhetővé teszi neki a "Lore of Wild" varázslatok használatát(A varázscsaládokról kicsit későbbi cikkben lesz részletes bemutatás). Megvásárolható neki még az a fejlesztés amivel folyamatosan erősíti a környezetében lévő egységeink morálját, sebzését és páncél áttörését.

Morghur the Shadowgave: A beastmenek utolsó nevesített legendás vezetője. Szerintem a játék egyik legérdekesebb vezére. Teljesen korrekt statokkal rendelkezik kivéve ami a páncélját illeti, mert az szinte nincs neki. Ezt kompenzálva jóval több élettel indul mint a többi generális és alapból regenerál életet, kap 75% lövedék ellenállást, 20% mágia ellenállást, immunitást pszichológiára és mérgező támadásai vannak. A felsorolták egy robusztus tankká teszik a kis rákkezű barátunkat és ami a hab a tortán, hogy speciális képességével azonnal meg tud ölni egy 20% alatti élettel rendelkező csoportot(nem lehet hős vagy lord) és ha ez nem lenne elég erős a helyére még megidéz egy csoport Chaos Spawnt, ami a beastmenek egyik legerősebb szörnyetege törhetetlen morállal. Ezen felül vásárolható még neki egy varázsbot amiből még 2 Chaos Spawnt idézhetünk a semmiből 50 méteren belül. Sajnos Morghur nem kapja meg az alap beastmen erősítést(a primal fury-t), de ahogy a fentiekből is tűnik nem mintha rászorulna.


Beastlord: Utoljára hagytam a beastmenek nem nevesített generálisát. Egy teljesen korrekt közelharci generális, ugyanaz mint Khazrak csak egy kicsivel gyengébb statokkal viszont jóval olcsóbban. Én személy szerint őt használom a legtöbbet. Felpakolom egy Razorgor Chariotra és vadul rohamozok körbe az egész térképen lövészeket, ágyúkat és védtelen egységeket nem kímélve. Ráadásul neki vásárolhatók varázsfőzetek, amik közül hogy egy párat megemlítsek páncéltörést, regenerációt, sebességet, roham bónuszt lehet neki adni. Megvásárolható még neki egy kürt ami harcra buzdítja a körülöttünk álló szövetségeseket támadás, és sebzés bónuszokat adva nekik.

Hősök

Két fajta hős van a beastmen rosterben az egyik a varázslók iskolák szerint: Wild, Beasts, Shadows, Death. Nem szeretnék részletesen belemenni mert a varázslatok egy következő cikksorozat lesz. Elöljáróban annyit hogy nem harcra termettek de miután elsütötték a mágiájuk nagy részét nem árt meg nekik ha beküldjük őket a vérfürdőbe. Felruházhatók Chariottal ők is de az egy kissé drága mulatság 350 aranyért és szerintem nem éri meg. Ellenben adhatók nekik tekercsek amikkel egyszeri varázslatokra tesznek szert. A legjelentősebb a 22% sebzés ellenállás amit majd mindenképp szeretnénk a másik fajta hősünkre kivarázsolni a roham után. Ezzel elérkeztünk a másik fajta hőshöz a Gorebullhoz.
A Gorebull kvázi egy hatalmas "minotaurusz" aminek a statjai nagyon hasonlóak a Beastlordéhoz: kicsit gyengébbek átlagban, de 800-zal több élettel és 30-cal több páncéllal kezd és félelmet okoz, ami nagyon erős ebben a játékban. De még nem is ez a legerősebb hanem, hogy a sebzése nagy része páncél átütő. Ők a sereged egyik legfontosabb egységei. Én nekem általában kettő szokott lenni belőle a csatatéren, de szerintem minimum az egy belőle annyira erős. A bónusz sebzést adó és sebességet adó képességeit is meg lehetne említeni de nélkülük is kulcs eleme lenne a seregednek. Több 100 egységet fognak lemészárolni csata közben, generálisokat varázslókat, közkatonákat nem kímélve. Ha két ilyen fenevad fut veled szemben a legjobb amit tehetsz hogy felrepülsz a levegőbe ahol nem érnek el vagy a generálisod köré hozol egy kisebb sereg alabárdost akik bónusszal rendelkeznek a nagy egységekkel szemben. Apropó a Gorebull is rendelkezik ilyen bónusszal, szóval egy egység sincs biztonságban előlük.


Köszönöm a figyelmet!







Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Varázsiskolák 1: Beasts

Bemutatkozás